Thursday, June 9, 2011

Review KeKe: Pengenalan

Review KeKe....?? apekah itu?? ha, mesti korang tetanye2 kan? ape? tak tetanye2 pun? huhu. takpe lah. aku anggap jelah korang macam ade question mark kat atas pale korang tu. =P

Sebenarnye Review KeKe ni kire macam rumusan atau hasil pemerhatian aku terhadap sesuatu produk Kecantikan dan Kesihatan. tak kesah lah untuk lelaki atau pun perempuan.

Memandangkan aku pun keje berkaitan dengan produk2 macam ni, so aku boleh lah inspire atau suggest kamu kamu mane yang berminat untuk cuba produk yang aku akan review nanti.

Contohnye, produk ape yang seswai untuk:

1. turunkan berat badan
2. naikkan berat badan
3. minyak untuk bayi
4. besarkan payudara
5. muka berminyak atau berjerawat
6. perapat
dan sebagainye lah.....

InsyaAllah, klo takde aral melintang, aku akan update tiap2 hari. klo tak sempat, tengok lah dalam seminggu 2 kali je ke aku review. bergantung pada mase yang aku ade.

Maceh bace and klo suke like lah!

0 budak chomel:

Post a Comment

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...