Monday, October 3, 2011

Seronoknye jumpe hongki!

Hye Korean fansss...! haritu pegi tak Korean Wave Music? saya pegi tau. sangat seronok!! >_<





Tapi tapi tapi kan, saya sebenarnye sangat bersemangat untuk pegi sane sebab FT ISLAND! hehe..




Ft island adelah group first yang buat performance. so memang sangat bersemangat ye menyanyikan bersama. hongki sangat lah aktif kat atas pentas. tapi tapi tapi kan, saya hanya mampu untuk berada di free seat je sebab tak mampu nak beli mahal2 sangat whoo..

ok nampak tak tempat saya? hihi


Berapa lagu dorang nyanyi?

Ok, mostly setiap group or solo or duet artis akan nyanyi dalam 4-5 lagu. mule2 dorang nyanyi dalam 2 lagu, pastu ade selingan cikit. dorang kena interview by mc. group u-kiss, 4minute, park jun min, seungri ngan GD & Top jew yang boleh berinteraksi dalam inggeris. time selingan ni pun best jugak. park jun min siap kuarkan kertas and bace ayat dalam bahasa melayu lagi. class lah! ok, lepas selingan dorang sambung nyanyi lagu selebihnye.


Kat sini ade beberapa gambar yang diambil oleh saya dan juga member yg ikut jugak g sane....














Ok..i'm leaving now. see ya!


Maceh bace!

0 budak chomel:

Post a Comment

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...