Monday, October 15, 2012

Good news

Assalamualaikum ^_^



Walaupun esok kerja, kena bangun pukul 6, aku tetap nak jugak siapkan satu entry ni. Lantak lah mata nak kuyu ke hape. Aku tau esok esok aku mesti letih dan tak sempat nak bukak blog and buat entry baru.


Ehhh..dah terlepas eh? Heheh. 


Ok ok. Sebenarnya aku nak bagitau aku dah start kerja. Alhamdulillah. Dari minggu lepas lagi. Aku bekerja kat Jabatan Imigresen Negara sebagai Pekerja Sambilan Harian (PSH) je. Jadi, lebih kurang kerja contract lah. Bukan tetap pun. Yang sedihnya, lepas ni maybe aku akan terlepas beberapa entry rakan rakan bloggers aku. Tak dapat nak catch-up setiap entry korang. Sedeyyy..


Aku bekerja di bahagian kewangan. Jadi kalau ada sesiapa nak mintak tolong luluskan passport, maaf, itu di luar bidang saya. Aku hanya uruskan hal hal hasil, deposit dan seangkatan dengan hal hal kewangan. Atau dengan kata lainnya, aku hanya membantu mereka di bahagian tersebut. Tidak lah terlalu berat tugasnya, tapi still kena bertanggungjawab atas tugas tugas yang telah diberi.


(Tengok jam dekat laptop)


Jam sudah menunjukkan pukul 12.52 am. Memang best. Esok confirm ngantuk. Haha. Baiklah, patik mohon beradu dulu yee ^_^



jangan cari gambar aku. aku memang takde dalam tu.
ihsan : cik google


TQ.

23 comments:

  1. haha mengantuk takpe ..jangan tertidur sudah ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEheh..tertidur ni zaman sekolah dlu rajin lah. zaman lepas skolah takde dah.haha

      Delete
  2. Ye ke zaty? Alhamdulillah. Berita gembira smpai tak boleh tidolah gamaknye mlm td.. Keje leklok ye... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh..thanx dear. itulah, nak jugak update tak kire. haha

      Delete
  3. Tahniah!! Kontrak pun kontrak la..nanti boleh request permanent.XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. but gov ape2 pn kne mlalui spa dlu klo nk permanent..harap2 adelah rzeki kt gov,,hehe

      Delete
  4. sayang. tadi ain pegi buat passport! huhuhuhu.
    anyway, presint 9 tu dekat je kann! jom laa jmpa!
    soon, ain kena hidup dekat Johor dah. akan rindu family dekat putrajaya. :'(

    ReplyDelete
  5. tahniahhhhh. alhamdulillah rezeki kat situ. berakhir juga penantian ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..harap2 lepas ni dpat yg permanent pulak.. ;)

      Delete
  6. wak dh nampak gambar kamu kat banner atas blog tuu kann.. ehheEE

    ReplyDelete
  7. raya raya pon bizi yer .. selamat hari raya .. semoga sihat selalu .. InsyaAllah

    ReplyDelete
  8. nak tanye, mcm mane nak mohon kerja tu ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tu kebetulan kat situ ade nak amek org. sy pun anta resume then 2mggu lps tu bru dapat. :)

      Delete
    2. oO..mcm mane u taw situ ade kosong ek?

      Delete

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...