Wednesday, February 22, 2012

Kemas meja solek

Assalamualaikum ^^,


Dah bace dah entry aku pasal macam mane nak kemas stuff make-up yang belambak2 yang korang ade tu? kalo belum sila kan bace kat sini.


Aku kalo nak kate banyak sangat mekap memang tak lah kan. tak reti pun nak pakai sebenarnye. pakai basic2 je reti lahh macam eyeliner lipstik ngan blusher. so nak dipendekkan cerita, lepas aku dah tengok video yang tunjukkan girl tu kemas alat mekap dye, tetibe mood nak kemas alat mekap yang hado tu datang membuak2 macam tsunami. eh, best tau! eheh..


Esoknye aku pegi lah beli bekas2 nak letak barang2 tu sume kat carrefour alamanda. lame jugak lah dok belek2 bekas yang besar mane yang seswai untuk meja dan barang2 aku tu. sambil pikir2 sambil tengok2 barang. rase macam pasangan baru kawen pulak pegi cari barang2 kat bahagian perkakas dalam rumah. huhu..hasil daripada shopping tu, adelah beberapa barang yang takde kaitan pun dengan bekas2 untuk letak alat mekap.


1. Appeton Fish Oil with Omega 3
2. Lip Smacker Melon Kiss
3. Laundry Basket Cartoon
4. Cif Cream Lemon
5. Clairol Herbal Essence Red Raspberry
6. Lux Soft Touch
7. Bekas pink, hijau dan biru
8. Bekas letak syampoo dll



I'm satisfied with my selection. 





Hahaha. you see that. ini lah hasil kreatif aku selama aku dah sibuk bekerja ni. meja pun tak bekemas. balik2 campak jam. balik2 buang mekap. barang biar. so pity kan kat i. penat tau. takde mase nak kemas sume2 balik. but thank Allah sebab niat suci murni aku untuk kemas meja tu tecapai jugak. then, aku pun stat lah aktiviti riadah di bilik serba kecik ni. mule2 campak dulu sume barang2 yang ade kat atas meja. (campak disitu adelah hiperbola ye. takkan lah nak main2 campak kaaaan?) pastu separate kan ikut jenis2 dye. so hasilnyeeee...




Haaa.. sedap sikit mate memandang. nak cari pun senang je. capai sane. capai sini. kan cantek..good job betey..hehe


Maceh bace!

2 comments:

  1. baru sng nk capai mkp kan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup btol tu..hehe.
      klo x sblm ni cari mcm ape je. :)

      Delete

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...