Sunday, March 25, 2012

Hensem nye kau Aeril Zafrel

Assalamualaikum ^_^

Ok nak hupdate laju2. petang tadi pegi alamanda sebab nak bayar bil. lepas dah bayar bil, aku pun lepak2 kat kiosk tempat keje lame aku. aku boleh kate kiosk tu tempat strategik sangat sebab berdekatan dengan tempat parking. so kalo sesape parking kat situ mesti akan lalu depan kiosk tu.


Then tengah syok borak2 dengan akak kat situ tetibe nampak aeril. aku cakap ngan akak tu. dye tanye aeril mane? aku plak dan2 time tu blank plak dye penah belakon cite ape. yang paling aku ingat sangat dye belakon dalam cite KLIK. tapi tu kat astro ceria. mesti dye tak tengok punye. pastu aku cakap movie 7 Petala Cinta dengan Cinta Kura2 baru dye tau.

Sekali lalu...aku cakap "hensemnye. ala, baru ingat nak amek gambar"
Dua kali lalu..."alamak dye lalu lagi. kak tolong panggil dye kak. cakap kite nak amek gambar. hehe"
Tiga kali lalu..."oh pegi tandas pulak. k2, tunggu lah dye kuar."
Empat kali lalu..."aik, tadi g tandas, macam mane boleh ade balik ni?"#sambil garu2 kepala
Lima kali lalu..."kak, dye g kuar duet tu. ade can ni. dye tengah behenti tu."#curik2 pandang & tetibe tesame pandang lak. hehe


Lepas dah amek duet, dye lalu lagi depan kiosk. tetibe akak tu meluru ke depan then cakap ade orang nak amek gambar. alamak alamak ! ape nak buat ni ! dye dah bejalan ke kiosk ni. naseb baek ade geng. aku pun suruh lah ade akak lagi sorang ni begambar dengan dye dulu. jeng3~

Hasilnye begegar ! hahah. nebes mak !


Hehe. naseb akak tu tak begegar amek gambar aku. huhu. malunye~

Lepas kitorang amek gambar, ade pulak orang yang menyambung nye. ramai pulak yang mintak begambar dengan dye. mostly perempuan muda2 lah. heheh. gatai..temasuk lah aku ! =.=


Selama aku bekerja kat situ, ramai jugak lah artis yang lalu lalang kat depan kiosk tu. dari Lan A to Z, Cat Farish, Ana Dahlia (Isteri Chef Riz), Ustzah Bahiyyah, Iqa (protoge Edry), Siti nordiana (Nana achik), Kicap (Juvana), Rina Salleh (Juara Gadis Melayu 2), Rini (Af), Remy Ishak, Siti Saleha sampai lah ke Yuyu Zulaikha si comel tu. keje menengok orang je. heheh. best sangat keje kat situ.

Eh2, macam dah lame lah pulak becerite ni. hehe sory2 kalo ade telebih action dan emo di situ. tak boleh nak sembunyi perasaan teruja ni. ;p

Maceh bace and klo suke like lah!

1 comment:

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...