Wednesday, February 16, 2011

Mila & Ifa raziah pun boleyy

Hye Hye Hye! eh clap..Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh..

Dikesempatan yg ade nie aku nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Maulidul Rasul. Suda lama beliau pergi meninggalkan kita. Beliau dah banyak berkorban untuk kita. Tapi kita dah banyak ke berkorban untuk dia? Renung2kan dan selamat beramal.. =)

Ok2. baru2 ni aku kan balik uma. so dapat la pegi WOW Festival @ Putrajaya tu. ape guna jadi budak putra tapi tak join actvt dorang buat kan? *haha, bajet kau join la sumenye ha?



penat la tunggu orang amek ni. baek snap dulu. btol tak kawan2!

Akhirnye sampai jugak.

jalan2 tenampak mila dekat booth ape tah. tak ingat.

dengan beraninye aku menempelkan diri untuk amek gambo dgn k.ifa.

ase cm kat hollywood da. HOHO

 



ok. sampai sini dulu gambar wow festival putrajaya. =)


Lepas da penat round 1 tempat tu, tengok booth2, makan2 cikit & tengok wau2 dgn layang2 tu, aku pegi alamanda. yela, esok nye aku da nak balik segamat da. so nak la beli barang2 ckt sambil makan pape yg patut untuk isi perut yg da bekeroncong lagu sungai lui (aizat) ni. Lepas da tolak mcD, tambah Pizza Hut, bahagi KFC, darab Watson* ok, lari tajuk. maka hasilnye pergilah kami ke Secret Recipe sebab teringin sangat nak makan kek.





aishh..ni la akibatnye bile si gadis terpakse menghabiskan sensorang kek ni. si teruna plak da give up awal2 da. katenye da kenyang gile sampai tak ley nak masuk ag da. lau masuk ag katenye alamatnye al-temuntah al-pulak. ishh..cyan kite taw..T_T nasib la u kene tunggu i abeskan. sape suruh tak nak makan sekali. HUHU.

Ok la. Aku da nak titow dulu. nak study managerial economics plak. takut betol lecturer ni. lau boley tiap2 kelas dye nak buat quiz. aigoo..gerak dulu ye peeps!

Maceh bace dan kalo suke like la!

0 budak chomel:

Post a Comment

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...