Sunday, February 6, 2011

Sukan itu Bergaya!

Salam..tadi aku di tag oleh Syikinlicious pasal contest Sukan Itu Bergaya. So aku pun godek godek pic lame2 kat dalam laptop nie. seb baek la jumpe.mule2 nak buat sukan berenang. Tapi takde gmbar lak. so aku pun pilih sukan nie which is aku minat gak.


Ok, nie banner contest tu.

Syarat2 dye senang jew:
  1. Copy-paste banner kat atas ni dan link kembali ke blog ni, terima kasih.
  2. Buat entri, tajuk 'Sukan Itu Bergaya', sertakan sekali bersama SATU gambar atau video ketika anda bersukan [ nak bagi dua-dua pun tak kisah:P ] dan slogan "Sukan itu bergaya kerana......" [ tidak lebih daripada 20 patah perkataan ]
  3. Tulis satu perenggan [ melebihi 20 patah perkataan ] mengenai sukan kegemaran anda, tak kisahlah bola jaring ke, berenang ke, lumba lari ke, karate-do ke, apa-apa ajalah. Tak kisahlah korang nak tulis sebab korang suka sukan tu ke, asas sukan tu ke, asalkan pasal sukan tu;) [ aku nak tahu juga korang semua minat apa :D ]
  4. Follow blog ni supaya senang nak update.
  5. Tag 4 orang rakan anda, dan bagitahu mereka yang mereka di-tag.
  6. Tinggalkan link ke entri di entri ini, bukan di shoutbox, bukan di entri lain, memang tak akan dilayan [ bajet contest ni banyak sambutan je, xD
So, aku buat ape yg dipinta:
Slogan: Sukan itu bergaya kerana kite dapat tengok pelbagai reaksi muka kelaka giler, masam mencuka, letih yang amat, gembira dan menakutkan!


1. Aku da copy image banner tu and link kepada empunye blog contest.
2. Entry aku da buat dan gambar nye seperti diatas (da try da buat pic nie letak kat bawah    nie, tapi dye tak mau).
3. Perenggan mengenai sukan kegemaran aku.                   

                   Berbasikal ni boleh dikatakan salah satu sukan kegemaran aku jugak. Pertama sekali naik basikal mase umur 3 tahun. Tu pun ayah yg ajar. sampai luka-luka la lutut asyik jatuh je. Seperti tajuk contest ni iaitu Sukan itu Bergaya, aku pernah satu hari ni. Mase tu umur dalam 7-8 tahun. Aku dengan adik aku yg pompuan ni main lumba basikal kat depan rumah. pastu bile aku menang, aku pun angkat 2-2 belah tangan sebagai tanda kemenangan la kononnye. Bukan setakat angkat 2-2 tangan je, ni siap berdiri lagi. Ishh, lepas tu ape lagi, basikal dah hilang kawalan dan mase tu jugak la bertembung dgn basikal adik aku. Maka, dgn bergaya nye aku jatuh gedebuk! 

4. Aku da follow blog syazanazura ni.
5. Aku nak tag:  Aifaa Afia , Hudhudpunyablog , Kak Eyna dan juga Asma' Hashim. 

OK, da siap!

5 comments:

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...