Friday, August 19, 2011

Cerita pukal



Ok, i'm running out of time. malam ni kena citer banyak2. pasni susah dah nak citer. ala, bukan cite pasal ape pun. mende2 kecik jew.


Beli bahan buat kek


Harini aku cuti. so aku luangkan mase pagi tadi dengan berkira2 untuk jual kek dekat kawan tempat keje. sebelum puasa aritu ade bagi dorang test rasa kek tu. dorang kate sedap. pastu mintak aku jual plak. aish, aku tak penah jual lagi kek or biskut setakat ni kat orang. tapi dah dorang mintak. serba salah plak tak nak buat. ade sorang tu mintak sampai 3 bekas. lagi sorang tu mintak 1 bekas. pergh, ni kes seyes ni. aku tak leh main2 dah buat kek pasni.

So tadi bincang ngan mak nak beli bahan2 nak buat kek ni berapa. then, beli lah ape yang patut.maka hasilnya adelah seperti ini.


loyang aluminium| buttercup| gula castor| tepung gandum| chocolate rice

Tapi aku bukan nak buat sekarang lah. tunggu khamis depan baru buat. lagipun minggu depan minggu last berpuasa. lau buat awal2 kang awal sangat plak. dorang kate nak kek tu untuk hari raya. aku last keje hari sabtu. so dah takde mase lain nak buat. kene jugak lah buat hari khamis tu.huhu


Gulyn's Fashion Show


Sebelum puasa haritu, Gulyn's Boutique ade buat fashion show. tapi bukan dekat tengah2 alamanda tu. tapi dekat floor atas. depan kedai dorang. kedai aku plak kat bawah kedai dorang, but not exactly bawah dorang lah. mule2 dengar jugak lah ape yang bising2 kat atas. rupe2nye model2 dorang buat rehearsal untuk event petang tu.







Aku suke jugak tudung2 or shawl yang ade kat situ. aku selalu beli inner tudung kat situ. not bad lah. very comfortable. kain dye sedap pakai lah. so nanti datang alamanda jangan lupe singgah gulyn ye.hihi


Ok lah. setakat ni dulu lah kot. see you next time ye..^^,


Maceh bace!

0 budak chomel:

Post a Comment

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...