Thursday, August 11, 2011

Please main jauh2



Alhamdulillah..lagi 2 minggu lebih nak raya dah. persiapan baru 20% je ciap. lagi 80% mesti akan siap last minute punye. biasa lah. manusia. hehe


Ya, dah 2 hari juga aku cekal dan tabahkan hati dalam menempuh hari2 yang mendatang ni. harapan aku supaya hubungan aku yang terhenti ini dapat bertaut kembali. tapi, biar masa lah yang menentukan segalanya.


Ya, mungkin ni silap aku. mungkin ni silap dia. tak nak menuding jari telunjuk. aku just berharap ni adelah satu dugaan dalam bercinta.


Tak banyak yang aku nak coretkan. cuma berharap supaya kami ade jodoh dan dapat berbahagia seperti sedia kala.


SAD, DISSAPOINTED, MISS, LOVE........please main jauh2.........




Maceh bace..


1 comment:

  1. ape aqoy da wat? nak kene dye ni!! sygla korang da lme kapel

    ReplyDelete

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...