Monday, August 22, 2011

Pada 22 Ogos 2010



Salam muslimin dan muslimat.


Lagi 7 hari kite umat Islam akan menyambut raya untuk tahun ni. persiapan raye korang dah siap ke belom? aku...aku? aku dah beli lah sikit2. ish, kate perempuan kan. mestilah eksaited lebey sikit kan. kalo boleh sebelum puasa aritu dah beli sikit2 dah untuk raye nanti. ^^,


Tapi harini aku tak nak cite pasal raye lagi. aku nak cite pasal tadi, aku bukak fb. pastu lepas dah post status, aku nampak dekat tab belah kanan fb ni ade something yang buat aku tertarik.




"On this day in 2010"


Aku pun bukak jelah post tu. post lame tuuuu. post setahun yang lepas. hehe. saje je nak tengok ape yang orang komen dekat post aku tu.






Tetiba teringat balik moment dimana sang kekasih masih aktif ber'fb'. skarang? dah lame dah tinggalkan fb dye. bile bace balik komen2 dalam post ni, nak tergelak je rase. geli hati tengok member aku yang sorang tu 'gado2' dalam fb dgn sang kekasih. dorang ni macam anjing ngan kucing. pantang jumpe, ade je nak digaduhkan. hehe. tapi tu dulu lah. skarang dah susah nak tengok macam ni balik. tetibe teringat lak moment dulu2. seronok + lucu. dan tetibe jugak aku teringatkan life aku kat uitm machang dulu. oh man, I Miss Them Much!!


p/s: una tak mara aqoy kan..hehehe




Maceh bace!

0 budak chomel:

Post a Comment

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...