Thursday, May 31, 2012

Rahmat Mega Vs Kim Joong Kok

Assalamualaikum ^^,


Sape kat sini tengok running man? angkat tangan! haha. mesti ramai yang tengok kan. gerenti punye lah. boleh cek dalam laptop masing2 mesti ade video2 running man dalam simpanan. tapi aku takde plak. aku suke tengok dalam tenet je daripada download. buat penuh memory aku je. lagipun aku takde mase nak ulang balik tengok video yang same. mase tak mengizinkan. acececee...


Sekarang ni ape kaitan rahmat mega dengan kim joong kok? dorang ni saudara mara ke? dorang ni berkawan ke? dorang ni akan beduet nyanyi lagu Sandarkan Pada Kenangan same2 ke? tett! memang takde kena mengena langsung antara rahmat dengan JK!



Rahmat nama yang tak asing lagi dalam dunia nyanyian yang popular mase aku kecik2 dulu. skarang pun dia aktif jugak dalam event2 kat luar. baru2 ni kat Hari Belia 2012 pun dye ade buat show sekejap. dah malam time tu. sore still sedap macam makan Ferroro Roche.



Sekali imbas muke dia macam selalu nampak je dalam tv. tapi bukan sebagai penyanyi lah. ingat punye ingat, rupe2 nye muke dia ade sikit macam Kim Joong Kok! SPARTAAAA..hahahbetoll.. ;)





Kan? kan? hehehe..mate dah sepet dua2. badan dah tuff same2. 2-2 pun penyanyi. maybe kalo kite boleh gabungkan dorang ni, dah macam adek beradik dah kan. tapi nanti kalo dorang dah stat cakap, mesti macam anjing cakap dengan kucing. sehabuk pun tarak paham. 


p/s: Entry ni dah lame nak post, tapi tunggu mase je. entry emergency name nye ni. keke


Maceh bace! nite!

0 budak chomel:

Post a Comment

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...