Monday, June 20, 2011

Boleh tuju lagu????

amek gambar ngan nora danish skejap =.=

Salam..harini aku balik awal. pukul 6 tadi da abes dah waktu aku. sok plak stat keje dari pukul 6 petang plak. sewonok betol lah hari ahad ngan senin nie..hehe

Hubungan aku ngan staff2 len pun makin mesra. masuk air jugak ngan aku. tapi aku staff yang paling mude lah buat mase sekarang. sewonok plak dengar orang panggil aku ADEQ. terase macam ade kakak plak. =p

Ok2. tu bukan cerite pokoknye. cerite pokoknye, skarang kan maharaja lawak dah jadi macam 1 kemestian untuk kite tengok. lagi2 yang kat umah dye tu ade pasang kuali kat bumbung umah. lau tak kat bumbung umah, kat tepi2 dinding lua umah. dah macam pokok parasit lak ak nengok. best lah sape yang de astro warna. ala, tapi lau takde warna pun takde hal lah. you tube kan ade. ape susah.


Yang aku nak share ni, cerita akak staff kat tempat keje aku ni. dye pun peminat maharaja lawak gak lah. tadi dye de cecite some story. story dye camni lah. akak ni dengan suami dye memang selalu tengok MR, especially jambu tu sampai ayat "Ape pun tak boleh", "Mala kulu kulu", "aaaaaaa?" dengan "boleh tuju lagu?" dah jadi sebati dalam perbualan harian dorang.

De 1 hari tu, suami akak ni tido. tido nyenyak giler lah orang kate kan. pastu time tu plak akak tu ngah tengok ulangan safa & marwah. minat giler katenye. dorang ni suke mengusik. klo akak tu nga tido time nga tengok cite, suami dye slalo sergah pastu kate "Ha, tido!". pastu ape ag, mengamuk lah akak tu.


Tapi aritu, suami akak tu tido, pastu akak tu kejut lah. kejut beria2 ni. pastu suami dye tepisat2 bangun dengan mate merah2 tu, pastu akak tu cakap:




"Abang, abang....boleh tuju lagu?"



Tapi suami dye senyum jew...hehe..pastu sambung tido balik. yang aku tak leh blah, boleh plak dye g kejut suami dye yang nga tido sedap2 tu bangun semate2 nak cakap tu jew..haha..terbahak2 aku dengar dye cite. sampai macam tu sekali penangan jambu ni kepada masyarakat ye..hik3

credit: google@redbloodsnow

Maceh bace!

0 budak chomel:

Post a Comment

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...