Wednesday, December 29, 2010

3 idiots, u are FUNNY.



Good evening! lau sebelum nie aku bangun nak dekat tghari je, tapi tak sampai agi la. juz nak hampir la ke tghari. hehe `ish3...anak dara' camtu la besenye lau emak cakap. aku pun 'ye2 baek mak.'


tapi disebabkan penangan cite 3 idiots, aku sanggup bgn seawal 8.30 pagi sebab citer dye stat 8.30 pg. so memang da set alarm awal2 la kan dari semalam. semangat punye pasal nie. lagi2 amir khan nie blakon. huhu. dari sem lepas lagi aku nak tengok citer tu. aku penah try cari dalam youtube. tapi lembab giler! aku pn fed-up.


aku tau cite nie men kat tb pun sebab aku tgk ramai kwn2 aku tgk kt channel fiesta skg, 110. dye offer free dari 27 dec sampai 1 jan lau tak cilap. memang sekejap la kan. nak promo la tu.
then aku dgn muke mantong nie pun turun bwh, amek remote, then tekan 110. adek2 laki aku yg kebetulan de kat situ pn tgk. so the conclusion, cite yg sgt sgt sgt sgt menarik.



OK. yg pakai baju merah tu Farhan (madhavan), Rancho (amir khan) and baju hijau tu Raju (sharman) and last skali Pia (kareena kapoor).

dalam citer nie farhan n raju agak low sikit level kepandaian dye. tapi si rancho nie mempunyai daya imaginasi and intellect yg sgt tinggi. banyak part2 bes yg ade. antaranye situasi mencemaskan bile kakak kpd pia nie beranak. this 3 idiot nie yg kene jd bidan. then, dgn otak yg genius, ranchon jadikan vakum *ala, vakuum yg kite slalo vakum uma tu, sebagai penyedut baby. yela, baby tak mo kua. mak nye letih da meneran nie. so at the end, kua la. tapiii...ha,,kene tengok la sendiri seterusnye..hehe saje buat suspen.



banyak jugak la part yg sedey + lawak nak mati + gerem giler! + oppss + waahh!. and banyak jgk unsur2 suspens yg buat kite rase "laaa...patut la" atau "hehe..aku da agak da" or "tesentap meyh!". pastu at the end of the story, aku tak tau la diorang nie shooting kat mne, tapi pemandangan dye sgt3 canteek! air laut jernih bersih membiru jew. aish canteek bangat la! tak sangka ade lagi tempat cmntu kt dunia nie.

incident yg paling aku suke even sad or happy:

1) part kene vakuum anak
2) saat2 ranchon diberi pen dari virus
3) chatur kene bagi speech yg da diolah oleh ranchon, memang kaw2 la dye kene kan.
4) saat2 pertemuan diorang bejumpe balik
5) part ranchon tolong kwn2
and many more la. so sape yg tak tengok memang rugi la. banyak pengajaran juge!

idiot yg dimaksudkan aku rase bile kite create something new yg kadang2 kite rase tak logik and like idiot. erm. tu ape yg aku rase la dari cite nie.

bile kite rase kite tkut or gelabah, katelah.."sumenye baik2 aje" - ranchon (starring by amir khan)


psstt..psstt..: jgn lupe tengok bola mlm nie! nak tgk M'sia mng and padan muke Indon! tak perlu kot nak kate M'sia gune dukun and markus, tolong la jgn macam bagus sgt. tak ya belakon sgt!! and jupe, hey pmpn,u cannot enter ok!

Trimas sudi bace

2 comments:

  1. sangat comelness nye ur blog ! love it :)
    follow me back at anissofiaazman.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. >>anis sofia
    thnx! i appreciate it..=)

    ReplyDelete

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...