Wednesday, December 29, 2010

nak naik bas la hari2 camni.

adoyyy..malam2 memang suke kan kuarkan banyak2 entry nie. aku la. korang aku tak tau. hehe. tak tau la nape. semalam skali 4 kuar. ishh,,zaty sungguh active berbelog waktu malam, ala2 kutu malam. eyyss! kutu malam merayap tgh2 malam daa. aku tak. aku burung hantu je yg mate bulat and tepaku je tu. =p


tau tak sebab ape aku cakap nak naek bas tiap2 hari? teett! salah..kuang3...


mesti la nak naek kan lau design bus stop dye camni...


bile duduk kt sini ase cam still duduk kt uma sambil tgk tb agi.

memang setiap kali sebelum tggu bas kt bus stop nie, kene prepared dlu pewot tu ngn makanan ciap2, means, makan ciap2 dari uma sebab anda akan sentiase lapa bile tgk iklan McD yg mcm perghh lapa siod tgk burger dye.

ha..bus stop nie mst ramai tak suke kan. berat kite yg slalo kite sorok2 tu akan dipampang teros kt situ. serta merta orang kt sekeliling pun akan cakap `uh, so heavy.' or `huh? so light!' dan muke pun tros betukar jadi power rangers merah.

"geylang si paku geylang..geylang si rama-rama"
or
"buai laju2..sampai pokok sena..ape dalam baju..seluar cina tua"
or
"isabela adalah..kisah cinta dua dunia.."

lau agak2 berangan nak jadi khairul fahmi, ley la duk sini. and belatih la jadi keeper yg bagus supaya terkenal cm khairul fahmi. *nak jgk gne name tu..hee

lalalala~ "eh,sejak bile ko tukar rambut alfro nie joyah? aku tak penah tgk pun."
and bile bas da sampai, joyah pun bangun.
"ciss kuang asam! tipah tertipu..!"

~hehehe~

Trimas sudi bace

0 budak chomel:

Post a Comment

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...