Tuesday, December 28, 2010

jom buat anak!

haa..haa..da pikir yg bukan2 la tu kan? hehe..aku bukan nak aja buat bende2 yg tak elok nie. aku juz nak tunjuk muke bakal2 or calon2 anak kitorang camne je. tu pun lau sampi ke jinjang pelamin la. have fun!


1) ta daa....nie la hasilnye. hahaha

alololo tiut nye dye. comel nye dye cam name ibu, comel-liness. hehehe

2)


3) 

4) 

5)

ha, define sendiri la ne baby boy and baby girl. aku pun da conpius da nie. huhuh
mane yg mcm cina2 ckt, ha..ikut bapaknye la. lau cam mlayu2 ckt, ikut mak nye la. lau mne mate2 yg bulat tu pun ikot ibu dye jgk. LOL =D

and the last one, paling best skali.
hahahahahah! ta daa! nie la hasil gabungan muke kami..meletopz an?
lau tak caye tu, g basuh muke 3-4 kali, tampar ckt muke tu bia ase sakit baru tengok balik taw.
hehehh..tak ley blah la muke nie. lawak2. mcm mr bean da aku nengok.
yg pasti, pipi tu pipi haku! 

anda nak try? meh2.

psstt..psstt..: suke giler muke baby 1st tu..yg ats skali tu.. comel bangat! =)


Trimas sudi bace

6 comments:

  1. hahah..t sume mce cino jh ank mg t..huhu
    gmb last 1x ak pling suke..kakakah!!!!!
    nk try la jgk..kikik

    ReplyDelete
  2. ishh..xley jd nie..kang org igt ak nie mak tiri lak..hahhah..try la pa..=)

    ReplyDelete
  3. hamboi hamboiiii..akak nk minat fahmi wat pe....
    akoi pun mcm apek jugak dahhh... fahmi serah kat kite je dah la!

    ReplyDelete
  4. ngahaha XD comel gile. muke aqoy atas tu dh mcm senyuman perempuan pon ada. tp cm nmpk la muke korg ada iras ckit2. heh

    ReplyDelete
  5. heheh..tu mknenye ape tu?? de jodoh agknye..huhu~ tp ak mmg xley tgk la gmbr last skali..sumpah klaka..ahhah

    ReplyDelete

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...