Thursday, April 14, 2011

Hepy Belated Buffday to Me!

Salam...

Allah selamatkan kamu ~
Allah selamatkan kamu ~
Allah selamatkan Nurul Izzati ~
Allah selamatkan kamu ~
Dah masuk umoq 22 dah tahun nie. dah besor panjang dah ko zaty. ish3..da boley jadik bini orang da nie. da boley beranak pinak dah nie. sume nye da boley da. mengundi pun da boley dah. tapi nape aku tak g daftar2 ag nie. atoyy,,malasnye nak g daftar. pleaseeee, anyone want to accompany me sila angkat tangan macam ucop Wilcar ye!! HEHE

Citer nie da agak basi da. agak2 da sebulan lebey baru nak update kan sebab mase nie jew pun yang ade untuk aku hupdate blog nie. tapi cam tak best jew lau tak citer kan kenangan setahun sekali nie kan.weeeeee~

Pada zaman dahulu.....???....dah2..tak yah nak zaman dahulu sangat. cer cite yang zaman sekarang nie. ok2. Pada 2 Mac 1989.....???....clap2..Pada 2 Mac 2011, tepat pada pukul 12 tengah alam, haousemate tercinta iaitu ika, yaya and lai telah meng'wish' saya dan datang bersame kek sepotong yg diulam bersama kasih sayang mereka! *euw, gelik jew ayat nie.HAHA..pas da nyanyi sume sume sume sume, aku ade appointment dengan aini lak. aku dah taw da dye nak wt bufday party. tu yang aku sambut ngn housemate aku dulu. Muaahh2 la cikit!

kek yg housemate sy bagi! kat atas tu dowg tulis MC T. =p


Then, berdering2 la tepon sony ericsson w910i kaler merah, tanpe behenti. lepas satu-satu kawan2 tersayang kol mengucapkan HAPPY BUFDAY MC T!! nampak sangat kawan2 aku dari kelantan yang kol. Love Damn Much!!

Mule2 member2 kelantan yg further study kat perak which is Anis, Sue, Ilah. dorang org first yg kol then wish and menyanyi beramai2. then member kelantan yg further kat dungun which is Sha, Ika, Mc pix. Una time tu takde. dorang pun nyanyi ramai2. perghh,,memang ase nak menangis sangat sebab teringat bufday party mengejut yang dorang buatkan mase sem 6 dip kat machang. terharu beb!

Then baru sambut bufday ngn aini and the gang. nak taw tak makan ape? dorang bagi makan sejibik and sebijik dengan haousemate aku bagi; chocolate indulgence cake. cume yang bezanya aini bagi yang whole cake sebab time tu ramai. then tengah2 makan tu ade lagi yg kol. mc wany lah, boy lah (nik adli) and ramai ag.

Kat facebook pun ramai yang wish..tenkiu olls!! tak lupe jugak ade yg wish kat handphone saye. jutaan terima kasih pada yang wish. ingat jugak dorang kat saye. =)

Ape yang saye dapat on my bufday is jeng3................................................
suke sangat kasut ni sebab da lame impikan kasut high quality cmni. and the important think is the colour is PINK!

it is given by someone...hehe



Maceh bace!

4 comments:

  1. epy belated bday zati !!! aku tak engat aku dah wish ke blom kat fb tapi aku wish jela hehe :)

    ReplyDelete
  2. haha.. ak pon xingt da wish belom.. hepy bday zati!! aqoy bg pe?? ha, mesti kasot tuh.. wiwiwiwittt~ <3 <3

    ReplyDelete
  3. @nana

    e'eh pndai la nana nie..hehhe
    ape2 pn thnx a lot!

    ReplyDelete

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...