Tuesday, April 26, 2011

Ragam peperiksaan

Salam..


Hye kamu kamu dan kamu! sume sehat2 aje kan? dah lame tak update blog pepagi. hehe. pagi ni aku bangun kol 8. pastu rase malas nak bangun lagi. sambung tito balik. pastu bangun kol 9. haa, dah2 lah tu titow nye. aku pun memalaskan diri untuk bangun gak. dalam pale otak buku buku buku. kate perikse kan. nak final exam. kene la asek pikir buku jew. lau tak, soalan "APAKAH NAMA KAMU?" pun tak leh nak jawab. *sambil garuk2 pale.


Biasenye lau musim peperiksaan tiba, ape yang akan dialami oleh pelajar2?
STRESS??

SAD??

OR HAPPY??

Bagi aku, aku cuak! aku takut! aku excited! hehe..memang tak same kan mcm kat atas2 tu? sebab lain orang lain perasaannye. tapi nape aku takut eh? aku takutlah aku tak dapat nak jawab. takut idea tak kuar2. time tu walaupun kau dah hafal sampai tetonggeng terbalik pun, at least lau ade idea nak tulis ape kire ok lagilah. ni kalo hafal pun tak, idea pun takde, naya kau dik!

Ok lah. sempena musim peperiksaan yang akan mendatang esok lusa ni, i juz want to wish GOOD LUCK yaw! Do your Best! Buat abes Baik! Berjuanglah seperti ini sem terakhir dan kamu semua dapat grad besame kawan2 (maksudnye tamo la ade repeat2) understood?? hehe

Maceh bace!

0 budak chomel:

Post a Comment

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...