Friday, April 8, 2011

Kajol duta Olay


Gandingannya bersame Shah Rukh Khan dalam filem Baazigar, Kuch Kuch Hota Hai, Kabhi Kushi Kabhi Gham, Dilwale Dulhania Le Jayange, Karan Arjun and the latest, My Name Is Khan memang cukup serasi dan secocok dan romantis berbanding actress bolly yg lain. dah la box office plak tu. dan paling menarik, kajol nie gak adelah actress yg ke-2 gandingan serasi yg dipilih oleh SRK. dia dah dikalahkan oleh Juhi Chawla yg mana Juhi pun antara best fren SRK.*dah macam wartawan plak aku rase tulis macam nie.HEHE

Ok, back to normal. citer pokok nye kat sini aku juz nak citer betapa sewonok nye hati, hempedu and jantung bile tengok kajol dalam iklan Olay baru2 nie.

Sebab ape? sebab dia da lame tak kuar tv. so bile dia kuar tb nie, tetibe ase cam histeria*ok tipu! HUHU. i like her eyes, her sense of humor and her smile. even ramai yang macam "kajol?? tak sukelah aku!" or "aku lagi suke Rani dari Kajol yang shorty hai, fatty hai, blacky hai and kuch2 hotak hai" or "kajol sebenarnye tak sswai dengan SRK.yang paling sswai Aish aku". ape yang aku buat adelah pekakkan telinga, pejamkan mata and kata 'Kajol is the best!' HIHI

Perasaan yg sama turut dikongsi bersame my bestiest, ika ivarsson and afifah*pergh, name sekmu di mention di sini.hehe. yang lain agak tidak suka disitu ye. biasak la, masing2 ade pilihan tersendiri dan ape yang dorang nampak tak akan sama dengan ape yg kite nampak. mate berbeza2. same lah macam nak carik pakwe. ade sesetengah nampak mamat tu hensem betol even kite nampak bese jew. ade yg kate pakwe dye hensem, tapi kite kate nape ko kaple dengan mamat sakai cam tu. contoh jew ye. ^^,


SRKajol Forever!

Maceh bace!

2 comments:

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...