Wednesday, May 25, 2011

Day 8 # A Song to Match Your Mood

Assalamualaikum~


Harini mood aku ape eh? huhu tah la. sekejap happy, sekejap resah gelisah. happy sebab adeq aku tadi dapat dekan sem ni. aku pun tumpang gembira. yeaayyy! congratz fiqah! 

Sedih plak sebab tadi mase semayang, teringat pasal result akan kuar tak lame lagi. jantong teros laju 100 meter dari biasa. haha. nampak nau tak khusyuk kan. =p ape yang aku mampu buat, berdoa dan bertawakallah ape pun yang akan jadi nanti. aku redha. hmm. tak confident dapat good result lah sem ni. takut sebenarnye ni. =(

Anyway aku dah cari lagu yang kene ngn mood aku ni. tapi takde lah plak. so aku just nak kongsi jelah lagu sedih dari citer asmara 2 semalam. lagu sedih dye sangat sedap. dye pasal cinta yang terhalang cmtu lah. so diorang tak dapat terus bersame in reality. so ape yang dorang leh buat, just bawak cinta tu pergi bersame dorang, tanpe jasad. jom dengar!



Sumpah tak ada lagi
Kesempatan untuk ku
Bisa bersamamu
Kini ku tau
Bagaimana cara ku
Untuk dapat trus denganmu


Reff:
Bawalah pergi cintaku
Pada ke mana pun kau mau
Jadikan temanmu
Temanmu paling kau cinta
Di sini ku pun begitu
Trus cintaimu di hidupku
Di dalam hatiku
Sampai waktu yang pertemukan
Kita nanti


Maceh bace and klo suke like lah!

0 budak chomel:

Post a Comment

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...