Monday, May 16, 2011

Pencuci, kemeja dan bla bla bla



Semalam, yakni hari sabtu, aku ngan family aku ni rancang nak pegi makan pizza. yelah, ade lah budak sorang tu nak makan sangat (sambil jeling adeq ketiga aku tu, amar namenye..lalalala~). so kitorang pegi lah makan pizza time lunch. lepas dah makan, memang dah tau dah pun nak beli barang amar sekali.

Budak ni first time nak duduk asrama. sebelom ni kan belajar sekolah bese jew. mane lah merase nak duk asrama ni kan. lain lah kakak nye ni*ehem! tebatuk pulak. hehe. yang tukang membontoti dye ni dah tentu2 aku. so aku lah yang suh dye beli tu, amek ni, pegi cari tu, pegi suh amek ni. tapi sebelum tu pun dye ade list kan jugak barang2 yang nak kene beli. tapi bese lah tu, ade jeeee yang tercicir2. antara list barang2 yang kene beli contohnye macam......

sabun, berus gigi, ubat gigi, syampoo, bakul nak letak toileterist, kemeja, pakaian sukan, stationary, makanan, sabun basuh, pewangi baju, deodarant, bedak, baldi, tisu, t-shirt putih, seluar slack, seluar track.


so dah habis beli barang2 tu sume, tetibe telupe. ALAMAK! hari ni hari sabtu. no plastic bag please! adudu..macam mane nak buat ni?!

heheh..naseb baek ayah ade. ayah lah yang arrange barang2 dalam troli tu supaya nampak kemas tanpe beg plastik! and naseb baek beli baldi. ayah pun sumbat je barang2 dalam baldi. kan senang. huhu.






The next day: Today is Sunday



Tadi seperti yang dirancang, my boy and me were outing together. lokasi pilihan adelah di OU. tapi nampak gayenye macam banyak kedai tutup untuk renovate. jadiknye, tak dapek lah my boy nak pegi mph. katenye nak carik komik. laen kali ye awak. hehe..


Tadi juz shopping some item and makan2, then tengok wayang. cerita pilihan adelah Kongsi. mule2 aku dah cakap dah kat dye yang adeq aku cakap cite Thor lagi best dari Kongsi. tapi dye nak sangat tengok Kongsi tu. ok, i ikut je. last2 dye sendiri kate tak best sangat sebab dye tak paham bahase klate. hik3~ tulah, degil ni..



Sebenarnye cite Kongsi tu takde lah tak best langsung pun. best..cume tulah. kalo tengok review2 dari suratkhabar pun cakap yang cite tu plot dye tak kemas sangat and beserabut sikit. yang buat cite ni hidup pun sebab watak Tumulak yang sam bawak.

My Name is Tumulak
Made from Thailand



Ok lah. aku mau tidur. mau rehat. esok kene bangun awal sebab nak transfer duet dekat member yang kat segamat tu suh bayar bil. Oh ya!! adeq aku yang ammar tu dapat sambung dekat UiTm Segamat macam yang aku penah bagitau SINI. Good Nite peeps!

Maceh bace and klo suke like lah!

2 comments:

  1. sorry yer..tersalah link da betulkan da = ) da try ke blum nuffnang ads tu =)

    hehehe

    ReplyDelete
  2. @░♥si lampu neon♥░
    hehe..takpe2..btw dah try dah nuffnang ads tu..tp xjd lah..T_T

    ReplyDelete

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...