Sunday, May 22, 2011

Amar pegi meninggalkan kami

Assalamualaikum~


Hehe. suspen tak tengok tajuk. tapi adeq aku tu memang pegi tinggalkan kami di rumah. dye kan nak masuk uitm dah semalam. so tinggalkan lah jugak orang panggil tu kan. hihi. 

Actually cdey jugak lah dye dah takde kat umah ni. lau tak dye lah yang paling suke kacau orang, suke buat orang marah pun dye lah jugak. lau tak kaco adeq aku yang last tu memang tak sah. tapi sejak amar masuk u, akmal (adeq last) dah takde geng nak kaco. yang jadi mangsa aku. alah, tapi  dye slalo je kaco sume orang dalam uma tu. dah lali.


perghh...dah potong misai nampak 2 tahun mude dari sebelum ni. haha


cek2 rok2. kasut gergasi! tolong!! hehe


yeay! I am going to enter mens hostel...


aku tak suke lah dye dok atas. tapi dah ditetapkan camtu. adeq aku dapat no 346/1..so katil tersebut berada di atas. did you see it? cian dye. T_T


ok. sharp on 4 pm, dorang kene bekumpul sebelum pegi dewan untuk dengar taklimat. bubye! we gonna leave you! tsk tsk..


amek gambar kenangan dapat masok hostel laki. haha. asal ekseted sgt ni. eheh nothing!


mak ngan ayah pun amek jugak depan kolej sempana riau ni. =)


time is running out. hari dah nak malam. 


>_<


Harap2 nye dye elok2 aje kat sane. lau aku ade sekali ley tengok2 kan dye. insyaAllah dye ley biasakan diri kat sane. harap2 jugak takde orang buli dye. yelah, junior lah kate kan. tapi rasenye takde orang buli dah kot. dak2 u sume baik2 kan. lau masuk asrama mase skolah menengah memang dah confirm2 kene buli dengan abang2 senior. aku pantang betol orang buli adeq aku. lau boleh nak smackdown2 dak yang buli adeq aku (acececeh..brani lak. =P) naseb bek dye sekolah bese je.


Maceh bace!

0 budak chomel:

Post a Comment

Cer komen.Cer komen.tanjat boboi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...